De reviews gelezen en de info er op nageslagen maar bij aankomst, en tot onze verbazing, is de prijs tijdens een evenement in Delfzijl tijdelijk verhoogd naar €20,00, beetje jammer. 🙁

RoWiRa.-

Beetje basic, maar alles is er en schoon. De 7 plaatsen worden gemakkelijk uitgebreid naar veel meer. Op de auto Parking zetten ze dan extra linten en de P-vakken zijn dan iets groter.

Tulpenboom

Een mooie rustige plek, met alle voorzieningen. Aardige beheerder, vergeet niet het Cremer gemaal te bezoeken. Ook de huisje op de CP geven een leuke aanblik en zijn te huur.

Jachthaven Termunterzijl