Jachthaven Termunterzijl

Termunterzijl, Delfzijl, Groningen, Nederland

• juli 2024

Leuke plaats ,het is nu hoogseizoen en staan alleen. Restaurant geopend van donderdag t/m zondag.

• juni 2024

De reviews gelezen en de info er op nageslagen maar bij aankomst, en tot onze verbazing, is de prijs tijdens een evenement in Delfzijl tijdelijk verhoogd naar €20,00, beetje jammer. 🙁

• juni 2024

Beetje basic, maar alles is er en schoon. De 7 plaatsen worden gemakkelijk uitgebreid naar veel meer. Op de auto Parking zetten ze dan extra linten en de P-vakken zijn dan iets groter.

• juli 2024

Jachthaven Termunterzijl