Borgerswoldhoeve, Party en Recreatiecentrum

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

I.Mill

Goedemorgen, Dank voor de moeite voor het schrijven van een recensie. We hebben sinds de Pinksteren een nieuw systeem waar plaatsbepaling noodzakelijk is. Wij hebben in eerste instantie gedacht dat 5 meter breedte voldoende zou zijn. Maar wij zijn er ook achter gekomen dat dit aan de krappe kant is. Wij gaat dit op korte termijn oppakken en aanpassen zodat een ieder wel wat meer ruimte heeft dan nu. Ben het dus eens met uw mening. :) niet qua prijs/kwaliteit maar dat lijkt me logisch :) Graag zie ik u weer over een aantal weken/maanden/jaren en ziet u dat we e.e.a. hebben aangepast. Graag tot ziens en veilige camperkilometers! Groet, Erik Nijkamp, Eigenaar Camperplaats Veendam

Het was weer een leuke week, alles was top, hartelijk dank voor het ijsje zondag. Vriendelijke groeten Brigitte en Günther

Borgerswoldhoeve, Party en Recreatiecentrum