Borgerswoldhoeve, Party en Recreatiecentrum

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Wagenaar1959

Dag, Dank voor uw reactie, en goed om te lezen dat het bevalt. Het aantal plaatsen is niet veranderd. We hebben en hadden altijd meer plekken dan het aantal stroomplaatsen. Daarnaast hebben we nog een veld, met dezelfde grootte, dus ruimte is er genoeg. We doen dit omdat we overgaan op betalen per Kwh. Er moet voor dan een plaats worden bepaald. Anders werkt dit niet. Dan betaal je wat je verbruikt ipv dat het hoofdelijk wordt omgeslagen. Leek ons wel zo eerlijk :) Heel graag tot ziens en nogmaals dank!

Leuke camperplaats in het groen en een prachtig uitzicht op.het water. Helaas wel vreselijke douches. Weinig warm water en koude ruimtes

Onzevrijheid

Goedemiddag, Dank voor uw review. We hebben de verwarming in het toiletgebouw wat hoger gezet. De douches zijn een gemiddelde qua temperatuur. Zelf hou ik ook van een lekkere hete douche, dat gaat voor hier helaas niet lukken. Graag tot een volgende keer!

4 min van het centrum ruime plaatsen dicht bij het water ongeveer 30 meter afstand schone wc en douche bij druke weekenden extra plaatsen 50 m verder daar zijn geen wc en douche aanwezig verder een mooi park om te wandelen winkels met de fiets goed te bereiken

Dank voor deze review. Graag tot ziens!!

Onzevrijheid

Dank voor deze review. Graag tot ziens!!

Over ons

About us image
De camperplaats is al sinds 2002 en is vanaf het begin een groot succes. Mijn naam is Erik Nijkamp en samen met mijn vrouw Petra zorgen wij voor de camperplaats. Het is gelegen in een prachtige omgeving en vaak blijven gasten langer dan dat ze van te voren plannen, dit puur omdat ze nog niet zijn uitgekeken. Dus: " Ontsnap naar de ruimte, rust en prachtige omgeving van onze camperplaats in Veendam!" Graag tot ziens

Borgerswoldhoeve, Party en Recreatiecentrum