PösslDuo2022

Beste PösslDuo2022, Hartelijk dank voor uw reactie en uw komst naar Loosterstee! Onze camperplaats ligt inderdaad aan een natuurgebied, waar andere wandelaars net zo welkom zijn als u om van het mooie gebied te genieten. De weg waarop u rijdt met uw camper om onze camperplaats te bereiken, mag ook gebruikt worden door ieder ander om het wandelgebied te bezoeken, via de aparte parkeerplaats. Zoals al genoemd en overal te lezen, ligt onze camperplaats landelijk gelegen. Voor voorzieningen als een winkelcentrum, veel restaurants, een levendig centrum etc. kunt u beter een camperplaats in een stedelijk gebied uitzoeken. Wel hebben we op loopafstand voorzieningen als een supermarkt, een lunchroom, een ijssalon, een snackbar, een gemakswinkel en een tankstation. En inderdaad met de fiets bent u op korte afstand op leuke plekken als Bourtange, gasterij Natuurlijk Smeerling, museum Oude Wolden, de molens en nog veel meer andere leuke dingen.

wat een mooi plek en super netjes echt een aanrader we zijn onderweg naar Noorwegen anders zeker meerdere dagen gebleven

Wimbruikman

Mooi begin van fiets of wandeltocht. Superschoon. Single betaalt € 10,50 pn. Stroom € 3,= pd. Op zaterdag staat er bij PLUS een kraam van een Kip verkoper. De saté kunnen wij van het harte aanbevelen.

Camperplaats Loosterstee