Wagenborgen, Delfzijl, Groningen, Nederland

Camperplaats Familie van der Vleugel

bij boerderij midden in het dorp - ideaal t.o.v. de Dollard en het Eemsmondgebied - Delfzijl 7km - centrum 150m

• Hoofdweg 82

9945 PJ, Wagenborgen, Nederland
  • € 13,00 • 1 mrt. t/m 31 okt.

• juli 2021

wat een heerlijk plekje hele gastvrije eigenaren en ideaal voor het maken van mooie fietstochten

• juni 2021

er zijn slecht 2 camper plekken achter schuur. veel bomen en weinig ruimte. de prijs is goedkoop maar dat is ook alles

41WG

= Jammer, dat u niet tevreden bent met onze camperplaats. Ook jammer dat u ons dat niet rechtstreeks hebt verteld. = Welke campergast deze reactie heeft geschreven en wanneer deze bij ons heeft overnacht is ons niet duidelijk. De voor ons anonieme afzender -- 41WG -- maakt dat niet duidelijk. Ook dat vinden wij spijtig. = Dat er slechts plaats is voor 2 campers (max. 8.00 m) staat zowel op de website van Campercontact, als in de NCK/ACSI-campergids. Dat kan dus geen verrassing zijn geweest. Hetzelfde geldt voor de situering achter onze boerderij.

• juli 2021

41WG

• € 13,00 • 1 mrt. t/m 31 okt.