Leuke lokatie, maar niemand meer aanwezig, is verkocht aan een privepersoon.

Crossroads21

Hele nette grote camperplaats. Snelweg is ver genoeg weg. Eigenaar is heel hondvriendelijk. Het eten en de bediening in het restaurant is goed. volop fiets en wandel gelegenheid.

• juli 2021

we waren te laat voor eten maar mochten toch gratis met stroom staan. rare plek maar praktisch voor een snelle overnachting

Gerdalt en Slingertje

Leuke lokatie, maar niemand meer aanwezig, is verkocht aan een privepersoon.

• juli 2021

Hotel Restaurant In den Stallen