wij zijn een camping en geen camperplaats dus enkel twee nachten of niet was ons ontvangst wel vriendelijk gezegd dus wij zijn weer vertrokken

dickenha

Zeer leuke camping voor kinderen alleen de prijs klopt niet voor 1 nacht betaalde we 22, 60€ zeer nette sanitair en douche zwembad was 24 graden we komen zeker nog eens terug

rioolrat77

Prima camping, hartelijk ontvangst. Veel fietsmogelijkheden alle kanten op. Vooral voor jonge kinderen erg leuk door de vele speelmogelijkheden en het zwembad.

Straoterhof Boerderijcamping