Boerderijcamping Bovensbos

Helden, Peel en Maas, Limburg, Nederland

Boerderijcamping Bovensbos

Zie website voor tarieven in het voorjaar - zwembad - fietsenstalling - vuurplaatsje - jeu de boules - uw hond en paard zijn welkom - supermarkt 2.5km - centrum 2.5km

• Bovensbos 1

5988 PZ, Helden, Nederland
  • € 18,00 • 1 feb. t/m 22 apr.

€ 24,00 • 23 apr. t/m 24 mei

€ 18,00 • 25 mei t/m 30 jun.

€ 24,00 • 1 jul. t/m 16 jul.

€ 26,00 • 17 jul. t/m 22 aug.

€ 24,00 • 23 aug. t/m 31 aug.

€ 18,00 • 1 sep. t/m 30 sep.

• SVR - Stichting Vrije Recreatie

• augustus 2021

Leuke boerderij camping met ruime plaatsen en net sanitair. Vriendelijke eigenaren. Kinderen hebben heerlijk gespeeld en genoten van alle dieren.

• juli 2021

Ruime standplaatsen, schoon sanitair. ver weg van de snelweg. Vrindelijke beheerders. Cindy en Rene we komen zeker weer.

• juni 2021

Hier 14 juni 2021 gestaan, niet gereserveerd konden hier voor 1 nacht staan.. Leuke camping opzich veel dieren hebben ze hier staan. eigenaar is wel minder geintreseerd in haar gasten. wel een heerlijk zwembad als de zon erop schijnt. Het sanitair is wel goed en schoon.

sjorsblaak

Bedankt voor uw reactie. Jammer dat u in de paar uur dat u op onze camping bent geweest, de conclusie trekt dat ik geen interesse in mijn gasten zou hebben. Misschien is een verblijf van 1 nachtje wat kort om daarop zulke uitspraken te baseren? Het heeft ons gekwetst want we werken beide heel hard maar proberen wel altijd een praatje te maken tussendoor.

• augustus 2021

• juli 2021

• juni 2021

sjorsblaak

• € 18,00 • 1 feb. t/m 22 apr.

€ 24,00 • 23 apr. t/m 24 mei

€ 18,00 • 25 mei t/m 30 jun.

€ 24,00 • 1 jul. t/m 16 jul.

€ 26,00 • 17 jul. t/m 22 aug.

€ 24,00 • 23 aug. t/m 31 aug.

€ 18,00 • 1 sep. t/m 30 sep.

• SVR - Stichting Vrije Recreatie