Camperplaats Onder en Eindt

Helden, Peel en Maas, Limburg, Nederland

• juli 2024

Rustig gelegen, veel fiets mogelijkheden, winkels in de buurt, grote cp plaatsen, sani is schoon, naast de asperges, meer heb je niet nodig.

• juni 2024

We waren hier zaterdag en zijn twee nachtjes gebleven. Alles gaat heel gemoedelijk. Heerlijk asperges gegeten en de soep was ook heerlijk. Echt een aanrader. Succes Johan en Esther met alles. Tot gauw weer Jankees en Carolina nummer 7. Echt een top CP plaats👍

• juni 2024

fijne camperplaats. Keurig verzorgd en leuke eigenaars die deze camperplaats runnen. Komen hier zeker nog een keef terug. fam van Zon

• juli 2024

Camperplaats Onder en Eindt