Fantastische plek met alle voorzieningen. Keurig verwarmd sanitair. Bakker dichtbij met heerlijke vlaaien en brood. Wij komen graag nog eens terug.

Gerrit-Niessink

Ook nu weer, hebben we voor de zoveelste keer, deze cp bezocht. Nog steeds is het een prachtige cp en de eigenaren, Fieke en Bas blijven de vriendelijkheid zelve. Altijd krijg je een warm welkom, het voelt als thuiskomen, blijf zo doorgaan, wij komen graag terug. Bedankt en tot ziens.

Ragazzo

een top CP. leuke vriendelijke beheerders, net sanitair, ruime plekken. Met Pasen werd een attentie uitgedeeld. De groenteboer heeft een uitgebreid assortiment, ook verse sappen en yoghurt. in het dorp zit een bakker met heerlijke producten. Aanrader!

Camperplaats Houbenhof