mooie plek, op fietsafstand van het gezellige stadje Venray met volop winkels en terrasjes. We werden heel gastvrij ontvangen en het was leuk dat de eigenarren van de plek met ons meefietsten naar de schouwburg in Venray..

henkenannemie

Dank voor de mooie review. Wat een toeval dat wij inderdaad ook naar de Schouwburg van Venray moesten. Was een zeer leuke kennismaking.

Prima camperplek, gastvrije ontvangst en gelijk wat tips erbij. Alleen jammer dat er ergens in de buurt een aggregaat of pomp de hele nacht bleef draaien, daardoor niet zo goed geslapen, ander had het zeker 4 sterren verdient

• oktober 2022

• oktober 2022