Camperplaats De Zandberg

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

• juli 2024

Wat een fantastische camperplaats. Hele vriendelijke eigenaren, alle comfort is aanwezig en een prachtige omgeving om te wandelen en te fietsen. Horst is vlakbij en een leuke plaats met volop terrassen. Wij komen zeker terug!

Ad&Francine

Hoi Ad en Francine, Fijn dat jullie zo genieten en bedankt voor de mooie review. Tot de volgende keer. Groetjes Steffie

• juli 2024

super grote plaatsen en heel mooi sanitair en vriendelijk ontvangst. stef en Joke.

campertje49

Hoi Stef en Joke, Bedankt voor de review. Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Steffie

• juli 2024

Prachtige, schone, rustige camperplaats met ‘top’ voorzieningen. Mooie fiets en wandel omgeving. Voor ons de plek om onze camperreis te beginnen en een paar maanden later weer af te sluiten!

Maasstraat

Fijn dat jullie genieten van onze camperplaats. Hopelijk mogen jullie nog vele reizen maken en zien we jullie nog vaker terug. Tot dan. Groetjes Steffie

Camperplaats De Zandberg