Camperplaats De Zandberg

Meterik, Horst aan de Maas, Limburg, Nederland

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

3 nachten gestaan. Prachtige cp, superschoon sanitair. mooie omgeving om te fietsen en wandelen. Vriendelijke eigenaren, alles zoals al vaak beschreven. zeker 5 sterren waard.

breencamper

Dankjewel voor de mooie review. Het doet ons toch altijd weer goed om dit te mogen lezen. Dankjewel en tot ziens!

Wederom op deze prachtige, goed verzorgde ‘Camper Camping’ gestaan. Alles is top in orde! de rust, mooie omgeving en de zon kregen we er gratis bij !!

Maasstraat

Fijn dat jullie hebben genoten! En wat een lekker zonnetje hadden we dit weekend. Tot een volgende keer! Groetjes Steffie

Wat een prachtig plekje 🤩 het was genieten op jullie goed verzorgde CP douche en afwasplaats super proper ! hoedje af … gewoon top proficiat Steffie ! fam Van Acker

Mama-lin

Dankjewel voor mooie review. Fijn dat jullie zo genieten! Het zonnetje schijnt vandaag, dus volop ontspannen en genieten.

Over ons

About us image
Welkom bij Camperplaats De Zandberg! Mijn naam is Steffie Wismans en ik ben de trotse eigenaar en beheerder van deze prachtige camperplaats. Ik ben een gepassioneerde beheerder met jarenlange ervaring in de hospitalitysector. Onze camperplaats is meer dan alleen een plek om te overnachten. Het is een plek met ruime staanplaatsen en alle voorzieningen die je nodig hebt, zoals elektriciteit, wateraansluitingen en sanitaire faciliteiten. Daarnaast ben ik altijd beschikbaar om te helpen met eventuele vragen of verzoeken die je tijdens je verblijf hebt. Bij Camperplaats De Zandberg streven we ernaar om je een onvergetelijke ervaring te bieden. Dit doe ik niet alleen, maar samen met ons hele gezin. We kijken ernaar uit om je te ontmoeten!

Camperplaats De Zandberg