Wij waren de 2e gasten van deze gloednieuwe, netjes aangelegde camperplaats. Zoals in de vorige review aangeven doet de eigenaar er alles aan de gasten het naar hun zin te maken. Camperplaats heeft ruime verharde plekken met naast de camper gras.

hensvo

Getracht om de camperplaats te bezoeken, alles is gesloten en ziet er uit of een verbouwing plaats vind. Is deze CP al wel open? Het hek is dicht en er staat geen camper.

Ronald_en_Judith

Hallo Ronald en Judith, Wij zagen jullie reactie helaas was de locatie niet goed vermeld. Jullie stonden op de P van de IJsboerderij. Is inmiddels aangepast sorry voor deze beginners fout. Hopelijk mogen we jullie nog eens treffen op de Camperplaats Gommers.

Camperplaats Gommers