• april 2023

wat een gemoedelijke plek. super aardige eigenaren, alles heel sfeervol gedecoreerd en een binnenruimte verwarmd met een houtkachel. en ook nog eens per persoon afrekenen, dus ideaal voor singles. zeker een plek om terug te komen. hier zetten wij onze "MUTS" voor af, chapeu!

• oktober 2022

Een schitterende locatie, zie vorige reviews, dat zegt alles.

• oktober 2022

genoten van de vriendelijke eigenaars van deze knusse stek!! net en schoon sanitair , en als het zonnetje schijnt genoten van het terras,van het terplekke "bruincafe "met info. uit de omgeving, en waar ook dagelijks "de krant"ligt te wachten!! kortom een aanrader!!! Frans en Elly de Gruijter

• april 2023

• oktober 2022

Een schitterende locatie, zie vorige reviews, dat zegt alles.

SVR Minicamping De Riet