Zoals altijd heerlijk genieten hier. Mooie omgeving waar eigelijk alles wel te vinden is. Al jaren onze favoriet. Bedankt Rob en Sjors!

Huisjeopwiele

Helemaal top! Prachtige plaats mooi uitzicht en super vriendelijk personeel. Alleen wifi deed het niet. Komt een nieuw systeem voor. Mooi sanitair ook.

Anniejannie

twee sterren ivm de prijs. Een geweldige locatie. Op loopafstand leuke restaurants

kapper12

Hallo Kapper, vreemd dat u in januari geweest zou zijn. We zijn in de winterperiode niet geopend!

Camperplaats en Jachthaven Eldorado