Bergerhof-recreatie

Sevenum, Horst aan de Maas, Limburg, Nederland

• juli 2024

Eenvoudige maar zeer leuke mini camping. Super leuk voor kinderen. Het schaapje "Milky Way" loopt tussen de kampeerders. Ook de drie kippetjes krijg je op bezoek. Zeer net sanitair met goede douches. Zeer vriendelijke eigenaar. Je voelt je direct welkom.

• oktober 2022

Erg leuke mini camping! de kinderen hebben ontsmettend genoten. geweldig sanitair en andere voorzieningen. wij komen zeker nog eens terug!

Willem81

erg leuke boerencamping met veel voor de kinderen, zelfs een zwembad! vriendelijke eigenaren en mooi verzorgde camping. voor herhaling vatbaar!

• juli 2024

• oktober 2022