Camperplaats Roerdalen

Sint Odiliënberg, Roerdalen, Limburg, Nederland

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Mooie plek en prachtige fiets- en wandelroutes. Heerlijke asperges en aardbeien om de hoek. Prima sanitair. Een spoel c.q. afwasplek zou een aanwinst zijn.

Gerrit-Niessink

Ruime plek, mooie omgeving om te fietsen. Betaling digitaal, stroom met munten in zuil. Prima geregeld.

24 en 25 maart 2024 hebben wij hier gestaan. het is een hele fijne plek, goede stroom prima serviceplaats voor verzorging en grote plaatsen. We komen vast weer eens terug.

Camperplaats Roerdalen