Super vriendelijke eigenaren en een warme ontvangst. We waren erg vroeg in het seizoen dus de mooie beschutte plekken in de gaard nog niet opengesteld. In de zomer vast een heerlijke rustige plek. Voorzieningen basis maar schoon. Heerlijk rustig.

Multivantina

Super mooie plaats. Ruim, schaduw, rustig,... Vriendelijke uitbaters.

Hilmart

een vondst de vorige reviews zijn niets te veel. alleen voor echter camperaars die afrekenen en alles netjes houden.

Multivantina

Super mooie plaats. Ruim, schaduw, rustig,... Vriendelijke uitbaters.

Natuurkampeerterrein Raayerhof