SVR Camping Forest Camp

Swolgen, Horst aan de Maas, Limburg, Nederland

• juni 2024

De eigenaren waren erg vriendelijk, gastvrij en aardig. Maar de rest was chaotisch, slordig en wij vonden het toiletgebouw echt niet schoon, netjes. We hebben het goed gehad, maar zullen hier niet gauw terug komen.

Exsis-t

Mooie camping, ruime plaatsen. Toiletgebouw is netjes en schoon. de eigenaren staan je netjes te woord. Zeker een aanrader, wij hebben 2 nachten gestaan met onze camper en wij komen zeker nog een keer terug.

• juni 2024

SVR Camping Forest Camp