Hoeve Lieshout

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

• januari 2024

perfecte camperplaats met leuk fiets café erbij we komen zeker nog een keer terug 👍 als het nieuwe sanitair blok klaar is

• januari 2024

Ook weer zo’n mooi plekje. Als je ernaartoe rijdt denk je mijn hemel ik sta toch niet op een industrieterrein maar nee gelukkig niet. Het is er zo stil als in mijn zak. Geweldige eigenaren. Alles goed geregeld. Wandelen met de hond is ook fijn. Prima plek om op te slaan in favorieten. 😊

Hoeve Lieshout