Well, Bergen, Limburg, Nederland

Minicamping Halve Maan

Camping nabij het Reindersmeer - in het hart van Natuurgebied De Maasduinen - nabij Rijksweg N271 - Bergen 3km - supermarkt - centrum 4km

• Halve Maan 1

5855 ED, Well, Nederland
  • € 22,50 • 1 apr. t/m 30 sep.

• augustus 2021

Helaas, geen eigenaar gezien. Zoek het maar uit! Plek naast ons met grote caravan en auto; wij maar zeer beperkte plek. Sanitair schoon, maar zeer veroudert. De Rijksweg is nadrukkelijk hoorbaar en aanwezig. Omgeving wonderschoon en zeker nog een bezoek waard; maar dan niet op deze camping.

Pieter57

hallo pieter na telefonisch contact te hebben gehad, zijn we er achter gekomen dat we ons niet voorgesteld hebben als camping eigenaren, wel hebben we gevraagd of alles in orde is, en het antwoord daarop was alles prima.

• juli 2021

Mooie rustige camping in een prachtige omgeving. Het is heerlijk fietsen en wandelen in de buurt. Prima sanitair en vriendelijke eigenaren.

Duwial

bedankt voor de leuke review

• juni 2021

leuke camping met ruime plekken als je het fijn vindt om in een grote kring te staan. De naastgelegen drukke weg geeft wat achtergrond lawaai.

• augustus 2021

• juli 2021

Duwial

bedankt voor de leuke review

• juni 2021

Ed-Dorrestein

• € 22,50 • 1 apr. t/m 30 sep.

• Jachthaven in de buurt