Minicamping in prachtige omgeving, vriendelijke eigenaren en alle faciliteiten. Perfect schoon sanitair! Schaduw en zonplekken. Fantastische omgeving om te fietsen en vlakbij een supermooie en uitdagende golfbaan.

WilliamFemke

mooie camping met ruime plaatsen. vriendelijke eigenaar die dagelijks een praatje komt maken. goed en schoon sanitair. Flierefluiter.

grootinbedrijf

Zeer mooie plek, de weg stoorde ons niet veel. Zeer aardige uitbaters, schoon sanitair. Vanaf daar is het perfect om te wandelen of fietsen.

Minicamping Halve Maan