“Douze points.” Alles wat hiervoor gezegd is, klopt. Dit is een vriendelijke CP waarover goed is nagedacht. Hij staat bij ons nu in de Favorieten, we komen zeker een keer terug.

BaconFamily

Dank je wel voor jullie mooie review. Graag tot ziens op CP Croy.

Wat een genot om hier te staan een camperplaats hoe ze moet zijn , zeer vriendelijke eigenaren s'Morgen staat er een vers gemaakte kruidkoek. Prachtige plekken waar je ook staat. Komen zeker nog eens terug. Mooie uitvalsbasis voor te Geocachen.

Jannos

Jannos hartelijk dank voor je mooie review. Fijn dat jullie genieten van het geocachen in de buurt. Graag tot ziens op CP Croy.

Dit is hoe een camperplaats moet zijn. Ruime plaatsen en alles tip top in orde. Mooie locatie.! Op moederdag had de eigenaresse voor alle gasten heerlijke appeltaart gebakken!

Pilootje

Hartelijk dank voor de mooie review. Graag tot ziens op CP Croy.

BaconFamily

Dank je wel voor jullie mooie review. Graag tot ziens op CP Croy.

Pilootje

Hartelijk dank voor de mooie review. Graag tot ziens op CP Croy.

Camperplaats Croy