Camperplaats Croy

Aarle-Rixtel, Laarbeek, Noord-Brabant, Nederland

bert-en-anke

Bert en Anke hartelijk dank voor jullie mooie review. Graag tot ziens op CP Croy.

• juli 2024

We camperen al 20 jaar, maar deze camperplaats spant in alle opzichten de kroon. GEWELDIG. Service, voorzieningen, hartelijkheid. Mooie fietsroutes, veel info over de omgeving. Jammer dat we naar huis moesten. We hadden graag een week willen blijven, maar komen zeker terug.

Hanny-en-Willem

Hanny en Willem hartelijk dank voor jullie mooie review. Graag tot ziens op CP Croy.

• juli 2024

prachtige cp,aardige ontvangst. bezoek zeker waard. mooie omgeving om te wandelen en te fietsen

Jense

Hartelijk dank voor je mooie review. Graag tot ziens op CP Croy.

Jense

Hartelijk dank voor je mooie review. Graag tot ziens op CP Croy.

Camperplaats Croy