Super vriendelijke en enthousiaste eigenaren. Ruime plaatsen en goed verzorgd sanitair. Mooie fietsomgeving. Wij komen zeker nog eens terug.

gemcor

Hartelijk dank voor jullie mooie review. Graag tot ziens op CP Croy.

vandaag terug komen van deze mooie camperplaats ruime plaatsen. Hele vriendelijke eigenaren. net sanitair. Een plek om terug te komen.

cbg

Dank je wel voor jullie mooie review. Graag tot ziens op CP Croy.

Wat een pareltje is dit! Kan echt niets negatiefs verzinnen. Of het moet zijn dat kasteel Croy helemaal in de steigers stond........maar ja, daar kan men hier niets aan doen. Sterker nog; Hebben we gelukkig een reden om terug te komen!!

Baspors

Hartelijk dank voor je mooie review. Graag tot ziens op CP Croy als het kasteel niet meer in de steigers staat.

gemcor

Hartelijk dank voor jullie mooie review. Graag tot ziens op CP Croy.

cbg

Dank je wel voor jullie mooie review. Graag tot ziens op CP Croy.

Camperplaats Croy