Loading navigation

De Negende Zaeligheyt

Bergeijk, Noord-Brabant, Nederland

155 reviews

Reviews

4,39van 5
155
  • mei 2024
    aadencen

    aadencen

    Reactie van beheerder

    Bedankt voor uw review. We hebben uw reservering inderdaad geannuleerd op uw verzoek en 50% van het bedrag teruggestort op uw rekening. We hebben u ook aangeraden om een beroep te doen op een annuleringsverzekering mocht u deze hebben. Wij vinden het heel jammer dat u het zo ervaren heeft bij ons en gevoelsmatig zouden wij hier graag meer mee gedaan willen hebben. Echter bedrijfsmatig gezien kunnen we dit helaas niet. Helaas zitten er aan reserveren twee kanten, de plek is gegarandeerd voor u en voor u beschikbaar, echter als u wilt annuleren/niet kunt komen zijn hier dan ook bepaalde verplichtingen aan verbonden, welke wij altijd duidelijk communiceren in onze voorwaarden die bij de reservering in te zien zijn. Reserveren is bij ons niet verplicht, u kunt ook op de bonnefooi aankomen, dan bestaat wel de kans dat er geen plek meer is.

  • mei 2024

    Het was al een paar jaar geleden dat we hier waren, maar het was nog even gezellig en vriendelijk. En het sanitair heeft een remake gehad. Echt super! Deze blijft in onze top 5

    harmanne

    harmanne

    Reactie van beheerder

    Bedankt voor de mooie review. Graag tot een volgende keer!

  • april 2024

    met Pasen weer op deze heerlijke plek gestaan . met de hond zo het bos in en uren wandelen zonder iemand tegen te komen . fantastische douche die in de regen heel welkom was . vriendelijke eigenaren en leuke horeca om de hoek . wij blijven hier terugkomen

    BigMammat4

    BigMammat4

    Reactie van beheerder

    Bedankt voor de mooie review. Graag tot een volgende keer!

Ontgrendel alle reviews met Campercontact PRO+. Koop het vandaag nog en blijf op de hoogte!

Meer info over PRO+
Bekijk alle 155 reviews
Bekijk alle locaties in de buurt
4,39van 5
155
  • mei 2024
    aadencen

    aadencen

    Reactie van beheerder

    Bedankt voor uw review. We hebben uw reservering inderdaad geannuleerd op uw verzoek en 50% van het bedrag teruggestort op uw rekening. We hebben u ook aangeraden om een beroep te doen op een annuleringsverzekering mocht u deze hebben. Wij vinden het heel jammer dat u het zo ervaren heeft bij ons en gevoelsmatig zouden wij hier graag meer mee gedaan willen hebben. Echter bedrijfsmatig gezien kunnen we dit helaas niet. Helaas zitten er aan reserveren twee kanten, de plek is gegarandeerd voor u en voor u beschikbaar, echter als u wilt annuleren/niet kunt komen zijn hier dan ook bepaalde verplichtingen aan verbonden, welke wij altijd duidelijk communiceren in onze voorwaarden die bij de reservering in te zien zijn. Reserveren is bij ons niet verplicht, u kunt ook op de bonnefooi aankomen, dan bestaat wel de kans dat er geen plek meer is.

  • mei 2024

    Het was al een paar jaar geleden dat we hier waren, maar het was nog even gezellig en vriendelijk. En het sanitair heeft een remake gehad. Echt super! Deze blijft in onze top 5

    harmanne

    harmanne

    Reactie van beheerder

    Bedankt voor de mooie review. Graag tot een volgende keer!

  • april 2024

    met Pasen weer op deze heerlijke plek gestaan . met de hond zo het bos in en uren wandelen zonder iemand tegen te komen . fantastische douche die in de regen heel welkom was . vriendelijke eigenaren en leuke horeca om de hoek . wij blijven hier terugkomen

    BigMammat4

    BigMammat4

    Reactie van beheerder

    Bedankt voor de mooie review. Graag tot een volgende keer!

Ontgrendel alle reviews met Campercontact PRO+. Koop het vandaag nog en blijf op de hoogte!

Meer info over PRO+

Krijg exclusieve toegang tot alle foto's met Campercontact PRO+. Koop het nu en mis niets!

Download voor iOSDownload voor Android

Zie je iets wat niet klopt? Vertel het ons

De Negende Zaeligheyt