De Negende Zaeligheyt

Bergeijk, Noord-Brabant, Nederland

aadencen

Bedankt voor uw review. We hebben uw reservering inderdaad geannuleerd op uw verzoek en 50% van het bedrag teruggestort op uw rekening. We hebben u ook aangeraden om een beroep te doen op een annuleringsverzekering mocht u deze hebben. Wij vinden het heel jammer dat u het zo ervaren heeft bij ons en gevoelsmatig zouden wij hier graag meer mee gedaan willen hebben. Echter bedrijfsmatig gezien kunnen we dit helaas niet. Helaas zitten er aan reserveren twee kanten, de plek is gegarandeerd voor u en voor u beschikbaar, echter als u wilt annuleren/niet kunt komen zijn hier dan ook bepaalde verplichtingen aan verbonden, welke wij altijd duidelijk communiceren in onze voorwaarden die bij de reservering in te zien zijn. Reserveren is bij ons niet verplicht, u kunt ook op de bonnefooi aankomen, dan bestaat wel de kans dat er geen plek meer is.

Het was al een paar jaar geleden dat we hier waren, maar het was nog even gezellig en vriendelijk. En het sanitair heeft een remake gehad. Echt super! Deze blijft in onze top 5

Bedankt voor de mooie review. Graag tot een volgende keer!

met Pasen weer op deze heerlijke plek gestaan . met de hond zo het bos in en uren wandelen zonder iemand tegen te komen . fantastische douche die in de regen heel welkom was . vriendelijke eigenaren en leuke horeca om de hoek . wij blijven hier terugkomen

De Negende Zaeligheyt