Bergen op Zoom, Noord-Brabant, Nederland

Camping de Nieuwe Drenck

Minicamping met kinderboerderij en pannenkoekenhuis - informatie en wandelroutes - centrum 4km

• Zuidgeest 17B

4625 DG, Bergen op Zoom, Nederland

• september 2022

Kleine & heel rustige camping, met pannenkoekenhuis, direct aan uitgebreid bosgebied. Ruime plaatsen. Water bij de camper. Vriendelijke eigenaren. Eenvoudig maar schoon sanitair. Pauwen en konijnen lopen vrij op de camping. Veel wandel- en fietsmogelijkheden. We hebben genoten!

GertRiphagen

Voor mij niet weer. Totaal uitgestorven. Gaf opgesloten gevoel.

Ed-Peeters

Beste heer en mevr. Peeters, Helaas voelde u zich niet prettig op onze minicamping. Wij hebben u veel uitleg over de prachtige omgeving gegeven. U heeft fiets- en wandelroutes ontvangen. U vertelde dat u bang was voor roofvogels hetgeen ik vreemd vond want het zijn prachtige dieren. Het is nu niet druk want de vakantie is net voorbij. Maar de meeste mensen genieten van de rust bij ons. De uilen kun je in de nacht horen. Ook vertelde u dat het waarschijnlijk zou gaan regenen vandaag waarop ik nog vertelde dat ik dat helaas niet kon veranderen. U bent weggegaan en het heeft niet geregend. De slagboom is op elke camping aanwezig. Wij hebben een handbediende slagboom, dus is deze altijd makkelijk te openen. Niemand voelt zich hier opgesloten. U bent de eerste. Ik hoop toch dat u nog een fijne vakantie krijgt..

• juni 2021

• Stroom (unknownA)

• september 2022

GertRiphagen

Voor mij niet weer. Totaal uitgestorven. Gaf opgesloten gevoel.

• juni 2021

• Stroom (unknownA)