Berlicum, Sint-Michielsgestel, Noord-Brabant, Nederland

Camperplaats Berlicum

rustig gelegen locatie aan de rand van een landgoed 300m - Bourgondische stad 's-Hertogenbosch 6km - Autotron 4km - Rosmalen 4km - mogelijkheid tot huur 2 fietsen - centrum 4km

• Loofaert 28A

5258 SN, Berlicum, Nederland

Een CP zoals volgens mij een CP moet zijn. Alle elementaire zaken zijn aanwezig. kortom een CP zonder gedoe. Toffe eigenaar en het is er lekker rustig

E.deBlank

fijne en rustige cp. in de nacht heerlijk rustig. Water innemen en lozen is aanwezig, zo ook de toiletcassette. verder niets aanwezig. Voor ons was dat geen probleem.

• april 2022

Een prima camperplaats met goede prijs-kwaliteit-verhouding. We zijn vriendelijk ontvangen en hebben een goede nacht gehad. Vanmorgen werden we wakker in een mooie sneeuw-witte omgeving⛄️ De verse eitjes die we mochten pakken smaakte heerlijk, bedankt!

• april 2022

5 dagen