Budel, Cranendonck, Noord-Brabant, Nederland

Camperplaats Budel

locatie in landelijke omgeving - A2[afslag Budel]5 min - dichtbij heidevelden en bossen - overdekte fietsenstalling - barbecue /vuurplaats - na overleg gebruik groepsruimte - reserveren voor meer dan 5 campers mogelijk - E-bike oplaadpunt - centrum 2,1km

• Heikantstraat 16

6021 RJ, Budel, Nederland

Nog steeds een leuk plekje om tot rust te komen. S avonds welkom geheten met een ijsje door de eigenaren. Vanochtend lekker genoten van een lekker vers eitje. Helemaal top. We komen zeker nog een keer terug

prima camperplaats! zeer vriendelijke eigenaresse. enige opmerking is 4 ampere, dat zou eigenlijk min. 6 moeten zijn. verder prijs/kwaliteit is heel goed.

AlexJolanda

Wéér heerlijk genoten, verzorgde camperplaats met aardige eigenaresse. Verrassend veel wandel en fietsroutes aanwezig en als pluspunt Van Cranenbroek vlakbij in de buurt. Wij komen zeker terug!