zomer 2023 op familiebezoek geweest na een tip van een camperaar in Groesbeek. prima camping met heerlijk vrij uitzicht. sanitair goed, theehuis gezellig en dichtbij het dorp.

MenL

Wij hebben hier met onze camper gestaan. Geboekt voor 3 dagen maar meteen verlengd naar een week. Hele gezellige camping met zeer vriendelijke eigenaresse. Alles zeer schoon en netjes. Als wij volgend jaar weer naar onze vrienden in Chaam gaan dan boeken we hier weer voor een week.

• april 2023

Fijne en vriendelijke ontvangst! en wat een prachtige ligging, heerlijk vrij en mooi uitzicht. Sanitair netjes en heel schoon! Absoluut een aanrader!

• april 2023

Minicamping 't Hofland