Camping De Schaapskooi

Drunen, Heusden, Noord-Brabant, Nederland

heerlijke camper en camping. wij staan hier 5 dagen voor mijn werk mijn werkbus parkeren was geen probleem. Heerlijke plaatsen fijn sanitair en schoon. Erg vriendelijk eigenaren. Zeer mooie omgeving, frisse aardbeien direct bij de kweker ongeveer 1 km. Kortom 5 sterren

Jaap-Geuzinge

Hele leuke camping met mooie grote plaatsen. Vriendelijk en behulpzame eigenaren. Sanitair is schoon. Je loopt vanaf de camping zo het mooie natuurgebied in. Voor ons voor herhaling vatbaar

den-Ridder

Erg mooie kleinschalige camping. Heel vriendelijk ontvangen. Helaas was het erg nat/drassig op het gras door de ongekende hoeveelheid regen van de laatste tijd, maar de eigenaar deed er alles aan om een oplossing te bieden. In overleg mochten we op een verharde plaats staan. Heerlijk weekend gehad!

Camping De Schaapskooi