Hele leuke camping met mooie grote plaatsen. Vriendelijk en behulpzame eigenaren. Sanitair is schoon. Je loopt vanaf de camping zo het mooie natuurgebied in. Voor ons voor herhaling vatbaar

den-Ridder

Erg mooie kleinschalige camping. Heel vriendelijk ontvangen. Helaas was het erg nat/drassig op het gras door de ongekende hoeveelheid regen van de laatste tijd, maar de eigenaar deed er alles aan om een oplossing te bieden. In overleg mochten we op een verharde plaats staan. Heerlijk weekend gehad!

Sandra-de-Raad-Strien

Prima camping met zeer nette faciliteiten en uitermate vriendelijke eigenaren. Vlakbij Drunense duinen en circa 3 km van het centrum. Dick D

Camping De Schaapskooi