Mini-camping Hoeve Boord Ven

Eersel, Noord-Brabant, Nederland

• juli 2024

Prachtig aangelegde naturistische mini camping. Netjes en heel schoon sanitair. De zwemvijver was op de warme eerste dag een welkome afkoeling. De eigenaren zijn vriendelijk en geven je een welkom gevoel bij aankomst. De Kempen zijn een paradijs voor fietsers. Wij gaan zeker nog eens terug!

OnnoHh

Dank jullie wel voor de mooie review. We zien jullie graag een keertje terug.

• juli 2024

OnnoHh

Dank jullie wel voor de mooie review. We zien jullie graag een keertje terug.

Mini-camping Hoeve Boord Ven