top plaats. Direct aan een fietsknooppunt en dicht bij Eersel waar je alles vindt(winkels, restaurants...). eigenaars zijn super vriendelijk en geven je leuke tips. wij komen zeker nog eens terug.

Erg leuke camperplaats. Op wandelafstand van het centrum. De directe omgeving ook erg mooi om te wandelen of om te fietsen. Goede WIFI, in ons geval nodig om wat te werken ter plaatse. Toiletgebouw was verwarmd en erg netjes. Top hoor!

Jessicalifornia

Hier een paar dagen gestaan. Helemaal perfect. Prima plaats uitstekend sanitair en warme douche. Ook mooie streek en gezellig centrum op loopafstand

Camperplaats In den hof