Camping Het Boltsebroek

Escharen, Grave, Noord-Brabant, Nederland

Camping Het Boltsebroek

Kleinschalige boerderijcamping gesitueerd aan een doodlopende landweg - boerderij niet in bedrijf - centrum 2km

• Hoogeweg 19

5364 NK, Escharen, Nederland
  • € 13,50 • 1 apr. t/m 1 okt.

Heb hier 3 augustus 3 nachten gestaan op het bijveld met de camper. Vriendelijke ontvangst. Het sanitair was zeer schoon en heerlijke douches. zeker een aanrader. Leuk was, dat toen wij er waren het gras op het ponyveld met een grote maaier werd gemaaid. leuk. Aardige behulpzame dame op die maaier.

Lochtenberg

Heerlijke plek. Na twee nachten is ons duidelijk geworden dat wij zeker nog eens terugkomen. Mooie en rustige plek, vlakbij Grave aan de Maas. Superschoon sanitair een mooie plek voor een erg goede prijs. En fietsen in de omgeving is een echte “must do” Graag weer!!

• juni 2020

Wat een heerlijke rustige camping waar wij met onze camperbus 4 dagen in juni met plezier hebben gestaan. Schoon sanitair en een gezellige buiten afwasplaats. Prachtig fiets gebied. En hele vriendelijk behulpzame eigenaren.

paulenannie

Alle 3 reviews zien? Koop Campercontact PRO in de app en bekijk alle reviews ook op de website!

• juni 2020

paulenannie

• € 13,50 • 1 apr. t/m 1 okt.