• mei 2023

Ben het totaal niet mee eens met de vorige 2 revieus.Ben er 10 dagen geweest,ben zeer vriendelijk ontvangen.Het sanitair is iets gedateerd maar schoon en een prima gratis douche met mengkranen.Incusief stroom betaalde ik €155. Trend 6717

• augustus 2022

Camping is inderdaad bij zaak, werd wat nors gereageerd op het tonen van SVR en ACSI Kaart, daar doen we niets mee. De kinderen moesten van de camping over de parkeerplaats naar de speeltuin, niet echt handig. Dus voor ons geen tweede keer.

• mei 2023

• augustus 2022