4van 5

Heerlijk wat een rust! De aspergesoep was heerlijk en we hadden het geluk dat er een groep mensen kwamen eten en we ook aan konden schuiven om asperges te eten. Vriendelijke gastvrije mensen. Bedankt en we hopen tot ziens!

Kees-Elly

wanen ons hier in Frankrijk, wijnvelden en bistrosetjes, rustige gemoedelijke sfeer, kleinschalig, eenvoud, hebben niet meer nodig, perfect, m.i een schot in de roos en staat het hier over niet al te lange tijd altijd vol en oh ja, wij houden zoveel van asperges..

AnnetvD68

Fijne plek met zicht op de wijngaard. Met het zonnetje dat wij deze drie dagen hadden waanden we ons echt in Frankrijk. De eigenaar heeft mooie plannen om sanitair e.d. aan te pakken en ik ben ervan overtuigd dat dit er pico bello zal uitzien. Heel bijzondere plek waar we graag terug zullen komen

4van 5

De Santspuy Wijn en Aspergeboerderij