SVR Minicamping Gravenkasteel

Gastel, Cranendonck, Noord-Brabant, Nederland

Wij hebben hier 2 overnachtingen gedaan.Zeer vriendelijke eigenaren we kregen bij aankomst koffie met cake.En niet te vergeten dagelijks een vers eitje.Sanitair was schoon ook.fijn dat je de fiets kon plaatsen en opladen in de afgesloten fietsenstalling.

Camper2028

drie dagen gebleven bij deze mooi verzorgde camping. alles top in orde! heel vriendelijk en keurig schoon en goed werkend sanitair. zeker om te onthouden!

Adrianusam

Top camping 👌 op en top zeer netjes, dorp op 2 km, alle luxe aanwezig ... zeer fijne uitbaters ❤ wij komen zeker terug PS : fijn wandelen en fietsen

SVR Minicamping Gravenkasteel