WSV Geertruidenberg

Geertruidenberg, Noord-Brabant, Nederland

• juli 2024

CP bij jachthaven midden in de stad, op een afgesloten terrein met ondergrond van grof grind. Achter de camper is grasveld met picknick bank. Zeer gastvrij ontvangst en brandschoon sanitair.

• juli 2024

Super plek en zeer vriendelijke gastvrouw. douche en wc zeer schoon .Warm water voor de afwas is ook echt warm WiFi top Wij komen zeker nog een keertje terug

• juli 2024

Verzorgde camperplaats. Staan wel dicht bij elkaar. Goed voor een overnachting.

Tilloboy

Bedankt voor uw review, fijn dat u het goed gehad heeft. Jammer dat u de plaatsen krap vindt want wij hebben dit jaar juist de plaatsen verruimd van 5 naar 5,5 meter per plek. Achter de camperplaats kunt u ook heerlijk op het grasveld zitten. Hopelijk zien we u nog een keer terug

• juli 2024

Verzorgde camperplaats. Staan wel dicht bij elkaar. Goed voor een overnachting.

WSV Geertruidenberg