afgelopen weekend hier gestaan, mooie cp alles aanwezig wat je nodig hebt. prijs kwaliteit oke. Gewoon een fijne plek om terug te komen.

JO-MA

wij verbleven drie dagen bij jullie en hebben er fijn kunnen fietsen en wandelen. De camping is netjes verzorgd en sanitair is helemaal in orde. Wij zijn super tevreden. ook de prijs is helemaal ok. we komen zeker nog eens terug! Marlies en Lucien

lucienevens

helaas was de camper plaats gesloten. op de site staat dat hij open was. jammer volgende keer beter. kan geen meer sterren geven omdat we geen indruk hebben op kunnen doen. maar het is een verplicht veld .

Camperplek de Maasheggen