Aanrader, nette camping. Prachtig sanitair, bijna mooier dan thuis. Zeer vriendelijke eigenaar! Ruime plaatsen op ruime velden. Kunt de hond makkelijk uitlaten in het bos achter de camping.

Jan&Janny

Aanvankelijk schrok het ons ook af, alle mails met regels en betalen vooraf, maar dat komt omdat er geen receptie is. En verder is het gewoon een prima camping met heel mooi sanitair en alle andere faciliteiten binnen handbereik waaronder water op iedere plaats. En zeer ruime plaatsen

Minicamping Bij ons achter