Camperplaats Oude Hoeven

Helenaveen, Deurne, Noord-Brabant, Nederland

Camperplaats Oude Hoeven

Locatie midden in een schitterend natuurgebied met veel wandel en fiets mogelijkheden - centrum 2 km

• Soemeersingel 99

5759 RC, Helenaveen, Nederland
  • € 10,00 • 1 apr. t/m 31 okt.

ErMar

Beste familie, Wij willen een reactie geven op de door u geplaatste review. We hebben u verteld dat we bezig waren met het kippenhok waar normaal de info inlicht, deze word vernieuwd. Geen probleem zei u, u bleef toch maar 1 nacht. Achteraf schrijft u een review met onwaarheden. U schrijft dat er geen drinkwater en vuilnisbakken zijn. Dit is nietwaar, er is gewoon drinkwater en de vuilnisbakken staan er ook nog, en kunt u lozen. U heeft ook stroom gebruikt. U kunt bij andere reviews lezen dat er volop wandel en fiets mogelijkheden zijn. Dat u die niet heeft kunnen vinden, dat vinden wij jammer.

• oktober 2021

Een prachtige CP. Wij hebben 3 nachten gestaan en mooie routes gewandeld én gefietst. Heerlijk stil en het dorpje op loopafstand. Geen winkels, wel heerlijk op één van de terrasjes gezeten.

Peter-en-Geu

Wat een prachtige camperplaats in een schitterende omgeving met volop fiets- en wandelmogelijkheden. Super dat de eigenaren hun mooie en goed onderhouden tuin voor een klein bedrag beschikbaar stellen voor camperaars! Hartelijk dank voor de gastvrijheid, wij komen graag nog eens terug!

• Soemeersingel 99

5759 RC, Helenaveen, Nederland

• € 10,00 • 1 apr. t/m 31 okt.