Camperplaats Heusden

Heusden, Noord-Brabant, Nederland

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

prachtige camperplaats en goed beveiligd mooie fiets route en stadje heusden is mooi we hebben ook een stadswandeling gedaan met gids is een aanrader dan kom je veel te weten over heusden

1 nacht gestaan, mooie ruime plekken alles aanwezig wat je nodig hebt als camperaar, maar één groot probleem de hele nacht door hoor je een generator of motor brommen. Dus slecht slapen

JoukenJanny

Een heerlijke plek. Met aan alle kanten een leuk uitzicht. Prima sanitair en voorzieningen. Je loopt zo Heusden in.

Camperplaats Heusden