Camperplaats Heusden

Heusden, Noord-Brabant, Nederland

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

keurig netjes, alleen hadden wij slecht weer. We komen zeker terug bij mooi weer, lekker bootjes kijken. De toegangsweg is wat smal met een scherpe bocht, in en uitgaan verkeer wordt geregeld met verkeerslicht.

Cissrob

Mooie CP met alles erop en eraan goede sanitaire voorzieningen lekker warme douches en wc's....... alleen jammer van het weer!!! We komen nog eens terug...... zekers te weten!!!!!

Wat super om te lezen! We zien u snel weer! Groetjes, Team Camperplaats Heusden

Wat super om te lezen! We zien u snel weer! Groetjes, Team Camperplaats Heusden