keurig gelegen cp aan Wilhelminakanaal, binnenvaart, roeivereniging, er komt van alles voorbij je camper. Schoon modern toiletgebouw, stroomgebruik apart betalen, servicestation nieuw dus ruim en schoon. Vriendelijke ontvangst, ruime plaatsen. Mooi fiets gebied en naast de Beekse Bergen.

Piet.en.Marga

Altijd wel wat te zien toch? Fijn dat jullie het goed hebben gehad en bedankt voor de waardering! Met gastvrije groet, Loes

Wat een heerlijke plaats aan het kanaal. Wij waren hier twee nachtjes, maar hebben gelijk weer gereserveerd voor over een aantal weken. Supernet sanitair. Dichtbij safaripark en speelland, heel erg leuk.

jowito

Kijk, dat is een goed teken! Heel leuk dat jullie weer deze kant uit komen. Bedankt voor de super mooie review en tot snel weer! Met gastvrije groet, Loes

Mooie stille camperplaats aan wilhelminakanaal. In weekend ontbijten met langs komende roeiers. Prachtig sanitair!! met heerlijke douche en vloerverwarming. Buiten voldoende overdekte afwasbakken. Electra-zuilen ook op te waarderen met pinpas. Complimenten!!

MartR

Nou.. super bedankt voor de complimenten!! Daar doen we het voor en worden we blij van! Ik hoor graag wat ik nog kan doen, om de 5 sterren te behalen. Met gastvrije groet, Loes

Camperplaats Biest-Houtakker