Camperplaats Biest-Houtakker

Hilvarenbeek, Noord-Brabant, Nederland

• juli 2024

Hier heerlijk een paar nachten gestaan. Alles oké en keurig schoon, van alle gemakken voorzien. We hopen weer terug te komen!

• juli 2024

voor de derde keer gestaan was weer geweldig niet te vergeten de geweldige service van de bakker top

• juli 2024

Prachtige camperplaats met superschone toilet/douche voorziening. Natuurlijk leuk om op de fiets naar Tilburg te gaan. Of een rondje in de omgeving. Maar ook om te karpervissen. In het Wilhelminakanaal naast je camper, waar ooit de legendarische Rini Groothuis op jacht ging naar grote karpers.

Camperplaats Biest-Houtakker