• april 2022

• oktober 2021

henkenannemie

Hoi Henk en Annemie. Wat vervelend dat jullie hier aan een gesloten deur stonden. Wij hebben afgelopen jaar in april deze camping overgenomen en wisten niet dat we ook op deze site stonden. We hebben zojuist de site aangepast en hopen dat dit niet nog eens gebeurd. We hopen dat jullie toch nog ergens een plekje hebben gevonden en misschien dat we jullie in het nieuwe seizoen nogmaals mogen begroeten. Met vriendelijke groet. Buitenboel / Bij ons 4

• augustus 2021

• april 2022