• juli 2024

We hebben hier 1 nacht gestaan op doorreis. Vriendelijk ontvangst. keurig schoon sanitair. Zeer rustig. Zeker de moeite waard om deze CP te onthouden. Een aanrader.

• juli 2024

Wat een schitterende camping. Alles er op en er aan. Mooie omgeving en veel wandel en fiets mogelijkheden.

Cnorrie_on_tour

Mooie camping met ruime plaatsen. Sanitair wordt prima schoon gehouden. Vriendelijke ontvangst door de eigenaar. Mooi fietsen en wandelen in de omgeving. Zeker het terugkomen waard.

Boerderijcamping De Meet