Hier dit Paasweekend gestaan heel aangename rustige plek,vriendelijk eigenaars. Mooie streek om te fietsen,wandelen. Alles wat je nodig hebt is er stroom,water en plaats om te ledigen

Cindy-V

We worden bijzonder hartelijk ontvangen door de zorgzame vrouw des huizes. Alles is tiptop in orde en we hebben er genoten van de rust. Het was een goed uitgangspunt voor het fietsen van de Liberation Route. Ook de prijs/kwaliteitsverhouding is prima in orde.

RoadcruiserPaul

Hier voel je je welkom! Omdat het weer niet al te best was kregen we een plek op de oprit zodat de grasmat gespaard bleef. Heel begrijpelijk en we stonden er prima. ‘s Avonds deed Kees een rondje om te vragen of alles naar wens is. en dat was het.. voor herhaling vatbaar.

Camperplaats Wouw-Het Beekdal