Geweldige plek in een prachtige omgeving, wij hebben hier vijf dagen met heel veel plezier gestaan, ruimte,rust en prima voorzieningen.Johan en Anzelien, bedankt voor het fijne verblijf en we komen zeker terug!

E.-Groothedde

Dit is werkelijk een pareltje in Brabant. We werden hartelijk ontvangen en begeleid naar een schaduwrijk plekje. Voorzieningen zijn erg compleet en zeer schoon. Het sanitair is ruim, schoon en modern. Komen zeker terug.

Mork-en-Mindy

Ik heb hier 2 nachten met mijn camperbus gestaan. Vriendelijke ontvangst, mooie ruime plekken, goed sanitair. Vanaf de camping kun je hele mooie wandelingen en fietstochten maken. Goede plek om lekker tot rust te komen

Minicamping d’n Aanloop