Een prachtige camping, mooi en superschoon toiletgebouw. De eigenaren zijn zeer behulpzaam. Een fantastisch startpunt voor wandelingen en fietstochten met veel gezellige horeca in de omgeving. Brabantse gastvrijheid!

SjakieTet

Geweldige plek in een prachtige omgeving, wij hebben hier vijf dagen met heel veel plezier gestaan, ruimte,rust en prima voorzieningen.Johan en Anzelien, bedankt voor het fijne verblijf en we komen zeker terug!

E.-Groothedde

Dit is werkelijk een pareltje in Brabant. We werden hartelijk ontvangen en begeleid naar een schaduwrijk plekje. Voorzieningen zijn erg compleet en zeer schoon. Het sanitair is ruim, schoon en modern. Komen zeker terug.

Minicamping d’n Aanloop