Mooie plekken met een fijn stukje gras. Uitstekend sanitairgebouw: ruim en mooi schoon. Perfecte wifi ontvangst. Leuk uitzicht op de haven en snachts heerlijk rustig. Dus camperlek is perfect! Qua omgeving hadden wij alleen de pech dat de fietspont (nog) niet ging, erg jammer…

Multivantina

Wat een fijne camperplaats: prachtig uitzicht op de haven, mooi sanitairgebouw. Zeer vriendelijk ontvangen en toen we een vraag via whatsapp stelden kregen we vrijwel direct een heel aardig antwoord. We komen heel graag nog eens terug. Aanrader!

• november 2023

Wat een leuke plaats. Super proper sanitair. Heel goede wifi. Mooi haventje. Van hieruit zijn vele wandelingen en fietstochten te doen. Volgende lente komen we zeker terug. Aanrader.

• november 2023

Jachthaven Crezée