Camperplaats met stevige ondergrond op gras. Ruime plekken en wijds uitzicht op de paardenwei. Alle voorzieningen van een camperplaats. Nee geen sanitair, is ook niet nodig wij hebben alles aan boord.

Clausje

Wat een fijne omgeving, rust ruimte, wandelgebied nabij en goed voor elkaar op de camperplek. Aardige mensen, op eerste paasdag zelfs een verrassing.

Frankie28

Rustig, fijne plek. Simpel maar doeltreffend. Leuke wandelingen kunnen maken, Reeën stonden snachts aan de overkant van de weg.

Camperplaats Maarheeze