Someren, Noord-Brabant, Nederland

Camping de Somerweij

camping in het weidegebied van Someren - dichtbij bosgrens Het Keelven - wandelen, fietsen, mountainbiken - winkels, restaurants en cafeetjes in centrum 4km

• Stalmansweg 11

5712 PJ, Someren, Nederland
  • € 19,50 • 1 apr. t/m 31 okt.

• NKC - NKC/CCI Card, SVR - Stichting Vrije Recreatie, ACSI - Campingcard, ACSI - Campingcard

prima boerencamping, ruime plaatsen en zeer rustig, prachtig wandel en fiets gebied, douche schoon maar geen keuze uit warm/koud. 1 stand en dat vond ik net aan. geen directe winkels in de buurt dus al ben je met de camper heb je wel een fiets nodig. prijs / kwaliteit matcht .

• november 2021

mooie rustige cp

• april 2021

Zoals we in september al schreven: we zijn terug geweest en nu met de paasdagen. Mooi, schoon, nieuw sanitair. Ruime plaatsen. heerlijk gewandeld rondom de vennen en met de fiets naar nationaal Park de Groote Peel geweest.

• november 2021

mooie rustige cp

• april 2021

Knaus-en-Harley

• € 19,50 • 1 apr. t/m 31 okt.