Heerlijke rustige camping met fijne plaatsen met zowel schaduw als zon. Keurig sanitair en heel schoon. Genoeg te doen in de omgeving. Aardige en behulpzame beheerster!

Een prachtige plek waar alles in orde was

LLDunan

prima boerencamping, ruime plaatsen en zeer rustig, prachtig wandel en fiets gebied, douche schoon maar geen keuze uit warm/koud. 1 stand en dat vond ik net aan. geen directe winkels in de buurt dus al ben je met de camper heb je wel een fiets nodig. prijs / kwaliteit matcht .

Een prachtige plek waar alles in orde was

Camping de Somerweij