Y&B

Jammer vandaag hier voor niets heengereden ,doods geen info .totaal geen leven.

recht-zo-die-gaat

geachte Dhr/Mevr jammer van u slechte waardering er staat op de campercontact app een telefoonnummer en een e-mail adres wij doen er alles aan om iedereen het aan zijn zin te maken. wij zijn nog 2 werkende mensen dus niet altijd thuis. mochten er mensen op de bonnefooi komen en ze zien niemand bij ons op het erf die we verscheidende keren gehad hebben die bellen mij op dan geef ik ze alle informatie die ze willen hebben. dus u had er ook een belletje aan kunnen wagen. maar voor de hint die u gegeven hebt zullen we een info bord weghangen zodat de gasten weten waar ze terecht kunnen. hopende u nog een keer te ontmoeten bij ons op The Hive mvg Fam Jansen The Hive

Een prachtige plek vorig jaar 2x gestaan. Veel fiets mogelijkheden om zowel te geocachen , langs het water te fietsen de polder en Bergen op zoom te bezoeken .Zeer vriendelijke eigenaren maar ook behulpzaam.

Y&B

Jammer vandaag hier voor niets heengereden ,doods geen info .totaal geen leven.

Camperplaats The Hive