Camperplaats Oirschot

Oirschot, Noord-Brabant, Nederland

• juli 2024

super mooie en fijne camperplaats hele aardige uitbaters we waren hier al eerder en komen ook zeker nog vaker terug

Appienoorman

Hartelijk bedankt Appie voor de mooie complimenten over ons en de camperplaats! Geniet nog van het zonnige weekend groetjes Carl en Gabriëlle

• juli 2024

we staan weer op onze favoriete camperplaats net of we thuiskomen zo'n vriendelijke en gezellige beheerders complimenten groetjes josephien en tonnie manders

Annabel01

Geweldig bedankt Josephien en Tonny voor jullie lieve woorden! Heel veel groetjes Carl en Gabriëlle van jullie favoriete camperplaats

• juli 2024

Bijzonder leuke camperplaats in een mooi gebied en op wandelafstand van een pittoresk dorp met toffe restaurantjes en terrasjes. De camperplaats is best wel groot, maar dat stoort geen moment. Genieten van de rust! Alle voorzieningen, net sanitair en vriendelijke eigenaar. top!

Jabber

Bijzonder bedankt voor deze geweldige review, hier krijgen we energie van! We hopen dat jullie nog vaak van de rust komen genieten op onze camperplaats. Heel veel groetjes Carl en Gabriëlle

Camperplaats Oirschot