Camperplaats Oirschot

Oirschot, Noord-Brabant, Nederland

Camperplaats Oirschot

CP aan kanaal met passantenhaven - historisch centrum met restaurants/terrassen en brouwerij 1.5km - zwembad met sauna en stoombad 500m - geocaching - speelbos voor kinderen - nadat u de snelweg bij Oirschot verlaat, navigatie uitzetten, bruine camperplaats borden volgen - groepsruimte met houtkachel - reserveren alleen op de dag van aankomst - vrijdagavond foodtruck - centrum 1km

• De Rijt 1

5688 GR, Oirschot, Nederland

Mooie camper plaats aan het water met vele voorzieningen. Enige min punt is dat je moet betalen voor warm water.

SavRomNieMax

Bedankt voor uw reactie. Voor warm water betaald u €0,20 , dit was niet onze bedoeling, maar er waren veel gasten die op de afwasplaats gieters water gingen tanken en niet in de gaten hadden dat ze warm water in hun tank deden. Met de muntautomaat zien onze gasten dat deze plek niet is om water te tanken . Groetjes van Carl en Gabrielle Camperplaats Oirschot

inderdaad strak georganiseerd, vooraf betalen en reserveren is . mogelijk, daar houden wij niet zo van. toilet en douche beperkt aanwezig voor zo'n groot aantal plekken. ook WiFi matig als er zoveel campers aanwezig zijn.k

Greynomads

Bedankt voor uw feedback, er zijn de laatste jaren ongelooflijk veel campers bijgekomen wat maakt dat de telefoon roodgloeiend staat en de vraag naar reserveren enorm groot is. We zijn het helemaal eens met uw mening, reserveren hoort eigenlijk niet op een camperplaats. Wat betreft het sanitair, 3 douches en 3 toiletten zijn altijd ruimschoots voldoende op 60 campers. Het gebeurt slechts sporadisch dat iemand een minuutje moet wachten. Wat betreft de WiFi, wij hebben glasvezel met 1050 m bit per seconde dat is internet waar veel grote bedrijven nog jaloers op zijn, maar als er Wi-Fi versterkers in campers gebruikt worden in campers wordt het signaal enorm verstoord. Deze versterkers zijn dan ook op veel camperplaatsen verboden zo ook bij ons , maar veel gasten hebben niet in de gaten wat hun versterker voor gevolgen hebben voor anderen. Groetjes Carl en Gabrielle Camperplaats Oirschot

Strakke camperplaats. Goed doordacht concept met iets schuin inrijden. Strak tegen hekje met de zijkant geeft optimale plaats. groene grasrand voor stoelen. plekken zijn niet al te breed. toilet en douches zijn modern en schoon. beheerder is zakelijk maar zeer voorkomend.

Ton Visser

Bedankt Ton voor de mooie review. We hebben qua inrichting goed naar de NKC geluisterd. De club waar u al jaren een grote rol in heeft. Groetjes Carl en Gabrielle Camperplaats Oirschot

• Jachthaven in de buurt