Camperplaats Oirschot

Oirschot, Noord-Brabant, Nederland

Camperplaats Oirschot

CP aan kanaal met passantenhaven - historisch centrum met restaurants/terrassen en brouwerij 1.5km - zwembad met sauna en stoombad 500m - geocaching - speelbos voor kinderen - nadat u de snelweg bij Oirschot verlaat, navigatie uitzetten, bruine camperplaats borden volgen - groepsruimte met houtkachel - reserveren alleen op de dag van aankomst - vrijdagavond foodtruck - centrum 1km

• De Rijt 1

5688 GR, Oirschot, Nederland

• april 2021

netjes onderhouden maar erg commercieel opgezet vwb de indeling (zou fijn zijn als er ruimte was om de luifel uit te zetten maar helaas)

DDee1962

Als u uw luifel niet uit kunt zetten terwijl de plaatsen 6 meter breed zijn heeft u wellicht uw camper in het midden van het vak geplaatst. Met het paasweekend hebben wij het gezellig willen maken binnen de Corona maatregelen door een foodtruck, ijscoman en een cocktailwagen op de camperplaats uit te nodigen. Allemaal helemaal vrijblijvend natuurlijk. Een commerciële actie is het evenmin daar wij hier geen vergoeding voor vragen. We willen alleen mensen die in deze periode helemaal geen mogelijkheden hebben om inkomen te vergaren een hart onder de riem steken... Jammer dat u het ongenoegen dat we allemaal voelen in deze vervelende Corona-tijd op ons afvuurt. Wij als camperplaats-eigenaar doen ons best u een zo fijn mogelijke tijd te geven!

Ron1957

Normaliter kun je bij ons niet reserveren. Op de dag van aankomst kunt u 's morgens vanaf 10 uur even bellen of er plaats is. Met de paasdagen kon dit wel, omdat we een arrangement hadden met een Paas-diner. Bij het aanmelden vroeg u al of de € 5,- in mindering werd gebracht op het sta-geld. Wij hebben u toen getracht uit te leggen dat dit bedrag, zoals u ook in uw bevestigingsmail heeft kunnen lezen, reservering/administratiekosten zijn. Het maakt niet uit waar of wat je reserveert, deze kosten komen er altijd bovenop. Bij een camping dien je soms vooraf ook al een deel van het stageld te betalen als voorschot. Dat is iets heel anders. De € 5,- reserveringskosten dekken slechts een deel van de extra werkzaamheden die we moeten verrichten om de reservering goed te laten verlopen.

• maart 2021

mooi onderhouden plaats, wel dicht op elkaar. mooi sanitair, lekkere straal maar voor kleine mensen is de douchekop te hoog. helaas in de nacht hoor je de snelweg goed. jammer.

paulowna60

Bedankt voor uw complimenten. Altijd fijn om te horen want we doen zo ons best om het voor iedereen naar de zin te maken! Daarom hebben we ook gekozen om de douchekop zo te maken dat men deze kan afnemen. Een extra luxe die op veel plaatsen niet mogelijk is... En dit is ook niet nodig om heerlijk te kunnen douchen! Maar de douchekop moet natuurlijk wel op hoogte hangen, zodat iedereen er onder kan staan. Het advies van een NKC adviseur over de plaatsbreedte was destijds, maak ze 5 meter breed. Bij ons zijn ze nu 6 meter breed, zodat iedereen fijn zijn luifel kan uitzetten. Op een camping heb je soms veel grotere plaatsen, maar wij hebben een camperplaats en dat blijft iets heel anders!

• maart 2021

• Jachthaven in de buurt