• maart 2022

Informeer wel vooraf naar de werkelijke kosten voor een overnachting. in de camperapp staat 19,50, wij moesten 30,- euro betalen. Uitleg: 3,60 toeristenbelasting, elektriciteit en een vergoeding omdat we maar één nacht bleven. En dat in het laagseizoen.

• september 2021

gastvrije ontvangst en alles gaat gemoedelijk ruime plaatsen en prima sanitair dicht bij Kampina en Oisterwijk centrum genoten!!

• juli 2021

leuke rustige camping. twee nachtjes geweest. mooi sanitair en afwas plaats. mooi ruime plaatsen. vlakbij het leuk Oisterwijk. prachtige omgeving.

• maart 2022

• september 2021